var allt värt de?

ja gott folk har inte suttit vid datorn på några dagar, men igår så åkte jag och pappa till essvik när farfar har sin segelbåt och drog ut och seglade, helt underbart var de! va ute i 6 timmar på de öppna havet!
det enda jag inte fattar är att jag inte fått en enda julklapp eller present av min farfar på typ 100 år, medans han har em motorbåt och en segelbåt värd 1 miljon, generös jävel! få se nästa gång drar jag nog med min trio ut på en sväng :)
idag har jag BARA legat i sängen hela dagen, och kollat på sex and the city, har inte ätit nått sen igår typ 2 på dagen, har inte lust att äta hur hungrig jag än är!

och fattar inte varför jag trort på allt skitsnack, att han ska förändras, tror ingen kan de, eller rättare sagt jag vet att ingen kan det, han är ett stort levande bevis på att folk inte kan de!
och vem går och knullar en sån icke fin tjej, när hon gör allt för att tappa oskulden? hoppas den bruden är riktigt jävla stolt över sej själv, för nu kommer det aldrig finnas han och jag igen! ALDRIG!! känner mig så jävla dum som trodde på hans skitsnack om " vill du förlova dej med mig? " jävla idiot, men som mina underbara vänner säger så kan jag få så så mycket bättre, och det är jävligt skönt och veta haha! men fattar ´mig inte på han, man skriver inte, jag kan inte respekta en tjej, jag kan inte vara trogen, och sen skriver men jag älskar dej terese, då är man inte frisk i huvudet!

snart skola, fy va de ska bli skönt att komma tillbaka och träffa klassen, saknar min sessan, särskillt när vi bruka ta o köpa kina mat och gotta i oss på skolan! sen saknar jag allt, så man slipper vara hemma och tänka på vad som hänt i sommar, för helt ärligt så va det här min värsta sommar någonsin, och jag har flera och tacka för det! särskillt en....

men nu ska jag kila vidare, ska ta mig en rök och sen lägga mig i sängen igen och se sex and the city filmen...love it!

men den här bloggen ska jag inte släppa i första taget så n i läsare får höra om min lilla värld

ha de bra keep you update / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0