skola imorn serru

ja ni, just nu har jag tagit en underbar dusch och kommit hem från pappa, blev birsta rundan blir lite grejer faktistk som jag bara älskar =)
igår kväll så va de svin roligt, helt underbart att va ut o träffa lite folk!

och nu jävlar har jag bestämt mig för att sluta röka, äntligen... fatta va man slösar pengar på nått så onödigt, ne nu ska de blir en nyttig tess, träna och äta bra! feströkning only! och jag är faktiskt inte ute så mycket så nu jävlar ska de bli ändringar i vardagen! få se hur länge jag klarar de bara, kanske börjar när man få studiebidraget haha! men liksom fatta vad man mycket mer kan köpa när man inte röker, men kommer sakna det! stunden på morgonen när man kliver upp och tar morronciggen, men men! nån som kan gissa hur länge jag klarar de?

ikväll blir de bara lugna puckar, för imorn börja skolan igen, okej de kommer va typ hej, haft bra sommarlov? hejdå, men att få träffa alla igen, what a feeling! ne nu ska jag gå och föna håret,

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0