allt eller inget?

hej gott folk har bestämmt mig för att dra igång bloggen igen, så gjorde en ny!

dom senaste dagarna har varit rena helvetet, vänner som sviker, en " pojkvän " som knullar en annan
allt har hänt så fort ni vet, från att ha värsta seriösa förhållandet till att vara singel, helt sjuk vad som kan hända på bara en dag!

ne idag har inte gjort så mycket, jag och min syster har bara tagit de lugnt och käkat kina mat, så otroligt gott.
bara en vecka kvar tills skolan börja, men på ett sätt längtar jag, bara för att komma ut bland folk igen och inte tänka så mycket om vad som har hänt!

har även funderat på att sluta röka, men vet inte hur det ska gå, men få se hur de slutar, vill, bara för de är så jävla dyrt

håller på att kika på lägenheter, för är så jävla sugen på att flytta nu så de finns inte, så ska kolla och hoppas jag hittar nått snart =)

men nu ska jag gå och ta mig en rök, hoppa in i duschen och sen vet jag inte,det är de som är så gudomligt med sommarlov, inge stress!!

men ska sköta denna blogg det lovar jag, ha de bra gott folk!
/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0